تیوب تلسکوپ آپوکروماتیک ZWO FF130-APO

تیوب تلسکوپ آپوکروماتیک ZWO FF130-APO

3,450 دلار

23 نظر

تیوب تلسکوپ آپوکروماتیک ZWO FF130-APO ZWO FF130 APO یک تلسکوپ انکساری با طراحی نوری قدرتمند میدان تخت است که شما را از هزینه گران قیمت یک تخت کننده یا فلتنرمیدان دید نجات می دهد. این سیستم نوری مشکل محاسبه فاصله فوکوس پشت ( بک فوکوس )فلتنر و هرگو

تیوب تلسکوپ آپوکروماتیک ZWO FF130-APO

3,450دلار

تیوب تلسکوپ آپوکروماتیک ZWO FF130-APO


  ZWO FF130 APO یک تلسکوپ انکساری با طراحی نوری قدرتمند میدان تخت است که شما را از هزینه گران قیمت یک تخت کننده یا فلتنرمیدان دید نجات می دهد. این سیستم نوری مشکل محاسبه فاصله فوکوس پشت ( بک فوکوس )فلتنر و هرگونه لوازم جانبی احتمالی مورد نیاز را از بین می برد.در این سیستم نوری کل فرآیند تنظیم فوکوس و اتصال دوربین بسیار راحت‌تر میشود و در وقت شما صرفه‌جویی شده و به شما این امکان را می‌دهد که به جزییات مربوط به عکاسی توجه بیشتری داشته باشید. در مقایسه با FF107 APO  ، FF130    APO اندازه بزرگتری دارد. دیافراگم 23 میلی متر بزرگتر است. فاصله کانونی در f/7.7 نیز طولانی‌تر است، که جزئیات بیشتر و بزرگنمایی‌های کمی بالاتر را ارائه می‌کند، اما میدان دید مناسب برای همه اجرام اعماق آسمان است. فاصله کانونی طولانی‌تر به‌ویژه روی اجسام سیاره‌ای و بزرگ‌تر در اعماق آسمان مؤثر خواهد بود که وقتی با دیافراگم بزرگ‌تر 130 میلی‌متری ترکیب می‌شوند، جزئیات خیره‌کننده‌ای را در زمان معقول ارائه می‌کنند.

 

لنز چهارتایی با دو شیشه ED کنترل عالی انحرافات رنگی و سایر انحرافات را ارائه می دهد. با طراحی فلت ،  FF130 APO  مزایای زیادی در عکاسی نجومی ارائه می دهد. از دایره تصویر 60 میلی‌متری فریم متوسط پشتیبانی می‌کند، دارای نمودار نقطه‌ای ظریف با اعوجاج کوچک ستاره‌های محیطی است و شعاع RMS مرکزی آن کمتر از 2 میکرون است.

 

وزن OTA 10.5 کیلوگرم و بسته کامل با حلقه های لوله و سایر لوازم جانبی 12.5 کیلوگرم وزن دارد. فوکوس سفت و سخت 3.4 اینچی دارای نوع جدیدی از چرخاننده 360 درجه است، آداپتورهای دوربین M86، M68، M54 و M48 نیز به آن متصل شده اند و آداپتور M48 دارای رزوه 2 اینچی برای نصب فیلتر است. هنگامی که تلسکوپ با کاهنده میدان مسطح 3 اینچی 0.7x استفاده می‌شود، می‌تواند به نسبت کانونی f/5.4 و فاصله کانونی 700 میلی‌متر برسد، که به طور موثر زمان نوردهی را کاهش می‌دهد. دسته چند منظوره دارای یک شکاف مرکزی برای اتصال پیچ M6 با یک سوراخ پیچ M6. صفحه استاندارد دم کبوتر لوزماندی، همراه با حلقه محکم لوله دوتایی، برای مشاهده و عکسبرداری کاملاً مناسب است.

 



 

Product Description


تیوب تلسکوپ آپوکروماتیک ZWO FF130-APO
3,450 دلار